LGS’ye hazırlanan 8. sınıf öğrencilerimiz ve velilerimizle, okulumuz yemekhanesinde düzenlediğimiz motivasyon kahvaltısında bir araya geldik. Yoğun ve özverili geçen hazırlık sürecine kısa bir ara veren öğrencilerimiz; öğretmenleri, arkadaşlarıyla birlikte keyifli, samimi ve moral dolu anlar yaşadı.
Başarıya giden yolda en büyük gücün birlik, beraberlik ve dayanışma olduğuna inanıyoruz. Bu anlamlı buluşmada öğrencilerimizin heyecanını paylaşırken, sınav öncesinde onlara moral ve motivasyon desteği vermenin mutluluğunu yaşadık.
Öğrencilerimize yaklaşan LGS sürecinde başarılar diliyor; emeklerinin karşılığını en güzel şekilde alacaklarına inanıyoruz.







