23 Şubat 2018 Cuma günü okulumuz konferans salonunda okul öncesi velilerimizin katılımıyla düzenlenen konferansta ilkokulumuz tanıtıldı. Müdür Başyardımcısı Tuna Boztaş tarafından yapılan sunumda okul öncesi öğrencilerimiz 1. sınıf olduklarında ve ilerleyen sınıflarda onları bekleyen ders programı hakkında bilgi verdi.
Veliler tarafından en çok merak edilen konuların başında gelen şube ve öğretmen belirleme kurasının ne zaman ve hangi kurallar dahilinde gerçekleştirileceği hakkında ayrıntılı bilgi veren Tuna Boztaş, Yabancı dil eğitimi olarak yoğun İngilizce eğitiminin yanı sıra 3. sınıftan itibaren haftada 2 ders saati olarak Almanca eğitimi verileceğini belirtti.
İngilizce dil eğimi ile ilgili ayrıntılı bilgiyi İngilizce Zümre Başkanı Özlem Gönen verdi. “Öncelikli hedefimiz öğrencilerimizin İngilizce’yi sevmeleri. Okul öncesi, 1 ve 2. sınıf seviyesinde özellikle sevdirmeye dönük çalışmalarımız yoğunluk kazanıyor. Dil eğitimi bir süreçtir. Her sınıf düzeyinde üzerine ekleyerek gidilen bu süreçte zümre arkadaşlarımın tamamı yüksek yeterlilikteler ve bu bilinçle hareket ediyorlar. Amacımız, 21. yy becerileri ile donattığımız öğrencilerimizi ilkokul bitiminde en az A 1+; ortaokul bitiminde de B 1+ seviyesine ulaştırmaktır. Her alanda olduğu gibi dil alanında bireysel farklılıklar öğrenme sürecini etkiliyor. Biz bu durumun bilincinde eğitimciler olarak, işitsel ve görsel araçlarla desteklediğimiz dersliklerimizle, yabancı dil laboratuvarlarımızla, öğrencilerimizin takım çalışması halinde üretmelerini sağladığımız projelerle her öğrencimizin kendi seviyesini zorlamasını sağlıyoruz. İlkokulda İngilizce eğitimimiz 10 ders saatidir. 5. sınıfta 16 ders saatlik yoğunlaştırılmış bir programımız var.” diye konuştu. Cambridge Ulusalar arası Akreditasyon sisteminden ve bunun sağlayacağı avantajlardan söz eden Gönen, “Bu süreci başlatma konusunda okul olarak adımlarımızı attık.” dedi.
Sözü Gönen’den sonra devralan Boztaş, velilerimizin merak ettikleri konularla ilgili sorularına yanıt verdi.
projelerle
ortaokula oradan da ortaöğretime bilgi eksiği olmadan